Učenici uče o sigurnosti na internetu kroz interaktivne radionice
Učenici od prvog do četvrtog razreda naše osnovne škole aktivno su sudjelovali u obilježavanju Dana sigurnijeg interneta (DSI) putem interaktivnih radionica tijekom nastave informatike. Ovaj projekt, vođen pod stručnim vodstvom učitelja Ivana Pehara, imao je za cilj podići svijest učenika o sigurnom korištenju digitalnih uređaja za komunikaciju.
Obilježavanje Dana sigurnijeg interneta 2024. kroz interaktivne radionice pokazalo se kao izuzetno korisno i edukativno iskustvo za sve učenike, pružajući im važna znanja i vještine koje će im koristiti u budućnosti.
Kroz ove radionice, učitelj je pružio učenicima priliku da nauče o digitalnoj tehnologiji i sigurnom komuniciranju putem interneta. Aktivnosti su bile prilagođene svakom uzrastu, omogućujući učenicima da razumiju osnove digitalne tehnologije i usvoje zdrave navike ponašanja tijekom korištenja računala.
Učenici su sudjelovali u raznim aktivnostima, uključujući igre, rasprave i edukativne materijale koji su im pružili alate i resurse za sigurno korištenje interneta. Kroz podršku učitelja, učenici su naučili kako prepoznati opasnosti na internetu i kako se zaštititi od potencijalnih prijetnji.
Ovaj projekt je pružio učenicima priliku da razviju svoje digitalne vještine i postanu svjesni važnosti sigurnog korištenja interneta. Kroz integraciju ovakvih aktivnosti u redovnu nastavu, uspjeli smo potaknuti učenike na odgovorno ponašanje u digitalnom okruženju i promicanje sigurnosti na internetu.
Učenici prvih razreda, istraživali su fascinantni svijet korištenja digitalnih uređaja u komunikaciji. Kroz jednostavne igre i edukativne materijale, ovi mladi istraživači su otkrili kako se digitalni uređaji koriste za različite oblike komunikacije s obitelji, prijateljima i drugima.
Drugi razredi su se posvetili proučavanju korištenja emotikona u komunikaciji. Kroz zabavne aktivnosti i igre, ovi mali istraživači su naučili kako emotikoni mogu izražavati različite emocije i poruke te kako ih koristiti na odgovarajući način.
Treći razredi su istraživali alternative računalnim igrama, učeći o različitim načinima igre i zdravim aktivnostima. Kroz edukativne radionice, ovi učenici su otkrili nove igre i aktivnosti koje mogu uživati u slobodno vrijeme, istovremeno očuvajući svoje zdravlje i dobrobit.
Četvrti razredi su se fokusirali na svijest o opasnostima na internetu. Kroz interaktivne lekcije i diskusije, ovi mladi istraživači su usvojili znanja o cyber sigurnosti, učeći kako prepoznati potencijalne opasnosti na internetu i kako se zaštititi od njih.
Kroz ove raznovrsne aktivnosti, učenici su stekli važna znanja i vještine koje će im pomoći da sigurno i odgovorno koriste digitalne tehnologije, istovremeno istražujući sve čari digitalnog svijeta.
učitelj Ivan Pehar
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |