Obilježili smo Mjesec hrvatske knjige
Od 1995.godine u Hrvatskoj se u vremenu od 15.listopada do 15.studenoga obilježava Mjesec hrvatske knjige. U tih mjesec dana sve hrvatske knjižnice, od najvećih do najmanjih, nekom promotivnom akcijom obilježavaju ovu manifestaciju potičući na taj način ljepotu pisane riječi i važnost i vrijednost čitanja.
I naša škola svake godine obilježava Mjesec hrvatske knjige trudeći se organizirati neku akciju koja će postići cilj i biti zabavna učenicima. Ove godine organizirali smo Inregrirani radni dan vodeći pritom računa o svim pandemijskim mjerama.
Integrirani radni dan znači da su svi razredi u matičnoj školi imali zajedničku temu rada - "nešto" vezano za knjigu, čitanje, slova. Nastava je za učenike od 5. do 8. razreda trajala 5 školskih sati. Razredna nastava je sudjelovala u radu s nešto manje opterećenja: učiteljice su sat Hrvatskog jezika posvetile radu na knjizi (Izrada straničnika za knjige-2.r., Čitanje priče s "rupama", nedostajalo je poneko slovo u riječima koje su učenici trebali pri čitanju dopisati-3.r., a 4.razred je dobio stvaralački zadatak - promijeniti kraj priče Djevojčica sa žigicama ! Drago mi je što vas mogu obavijestiti da je u svim pričama Djevojčica ostala živa i sretno živjela do kraja života!)
Učenici predmetne nastave proveli su radni dan svatko sa svojom razrednicom, i uz pomoć učiteljica koje nisu razrednice svaki razred je imao svoju i drugačiju učionicu:
5.a, čija je razrednica učiteljica Matematike Marija Tomljenović Mličević čitali su kratke detektivske romane u kojima su uz pomoć matematičkih zadataka otkrivali krivce. U radu im je pomagala učiteljica Matematike Marijana Samardžija.
6.a, razrednica Ana Vizjak, istraživao je povijest hrvatskih pisama, a 6.b je s razrednicom Ivanom Dujić i učiteljicom Njemačkog jezika Slađanom Kristek napravio nekoliko prekrasnih plakata-knjiga istražujući Bibliju.
Dok je 7.a s razrednicom Jasnom Vidmar, učiteljicom Engleskoga jezika, i knjižničarkom reciklirao stari papir i od njega izrađivao novi, 7.b je sa Svjetlanom Milašin, učiteljicom Hrvatskoga jezika, smišljao i pisao blackout poeziju.
8.a, uz razrednicu Ivanu Laslo i učiteljicu Alenu Martinović Mileusnić crtali su i oslikavali knjigu pisanu glagoljicom, čirilicom, latinicom.
Naravno, 8.b je, uz pomoć svoje razrednice Tatjane Hajnal, priče i sastavke učenika naše škole uobličio u e-knjige.
Zanimljivo je da razredi većinom nisu znali ni što će biti njihova radionica ni što rade drugi razredi. Nije bilo natjecanja, a ipak je nastala cijela lepeza prekrasnih kreativnih radova koje vam želimo približiti na ovaj način.
S obzirom da je 2021. proglašena Godinom čitanja, razredi imaju i jedan zadatak koji je isti za sve: "sagraditi" Čitalački toranj - na kreativan način popisati sve knjige koje su učenici u njihovom razredu pročitali tijekom ove godine. Toranj se "gradi" do kraja kalendarske godine pa ćemo tako saznati i koji razred u našoj školi najviše čita.
Svjetlana Janđik, školska knjižničarka
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |