2014-09-01 11:47:22

Za roditelje prvašića

Dragi roditelji đaka prvašića,

s radošću očekujemo Vašu djecu u našoj školi. Kako bi nam prvi dani protekli što veselije i bezbrižnije molimo Vas da uvažite sljedeće upute...

Učenicima će u prvom razredu biti potrebno sljedeće:

popis udžbenika se nalazi na web stranicama škole bilježnice: crtančica (za rujan i listopad, poslije pisanka A) – hrvatski jezik, priroda i društvo, engleski jezik, vjeronauk matematička A informativka (učiteljicine poruke i obavijesti roditeljima)

 

VAŽNO!        

 Molimo Vas da udžbenike i bilježnice omotate u prozirne omote i na sve napišete djetetovo ime.

 

pernica: 3-4 obične olovke , gumica, šiljilo, drvene boje, kemijska olovka, flomasteri pribor za likovnu kulturu: mapa i kolaž-papir vodene boje i kistovi za vodene boje (tanki, srednji, debeli) tempere i kistovi za tempere – plosnati, čvrsti (tanki, srednji i debeli) paleta za tempere pastele glinamol plastelin tuš i drvca (drveni štapići za ražnjiće) škare i ljepilo u stiku platnena krpica i stare novine za zaštitu klupe

 

VAŽNO!         Molimo Vas da sav pribor za likovni stavite u odgovarajuću kutiju (npr. za cipele) s imenom i prezimenom djeteta i da na svaki komad pribora napišete djetetovo ime. Kutiju možete ukrasiti zajedno s djetetom(lakše će prepoznati).

 

za Tjelesnu i zdravstvenu kulturu:

PŠ Brodski Stupnik:  pamučna majica i donji dio trenerke,

( ako je sunčano vrijeme,u školu doći u tenisicama-TZK će biti na otvorenom).

papuče trebaju biti pogodne i za učionicu i za dvoranu tjelesne kulture, tj. trebaju stajati čvrsto na nozi i imati gumu kako se djeci ne bi klizalo.

VAŽNO! Molimo Vas da na obuću i na papuče napišete djetetovo ime jer je u protivnom teško pronaći izgubljene stvari i utvrditi čije je što.

Molimo Vas da ne opteretite dijete strahovima od škole i školskim gradivom (učenje čitanja, pisanja, računanja…) već da ga što više potičete na:

-         uočavanje promjena u svom okruženju (priroda, obitelj…) i izražavanje potpunim rečenicama

-         glasovnu analizu i sintezu na riječima od 3-4 glasa/slova (igrolikim aktivnostima strpljivo vježbajte npr. Koje glasove čuješ u riječi slon? (S-L-O-N) Koja je ovo riječ: S-L-O-N? (SLON), nabrajanje riječi koje počinju ili završavaju zadanim glasom, igre tipa „Kaladont“, „Što nas okružuje, a počinje/završava glasom O?“, „Gdje čuješ glas M u riječi more?“ i sl.)

-         slušanje priča koje mu čitate ili pričate

-         razvijanje samostalnosti u korištenju toaleta, oblačenju i hranjenju (pravilnom korištenju pribora za jelo, uključujući i nož)

-         odgovorno ponašanje prema osobnim i tuđim stvarima

-         uvažavanje potreba ljudi oko sebe (čekanje u redu bez potrebe da uvijek bude prvo, ne govori u isti glas s nekim, traži dozvolu da „uđe“ u igru, poštuje pravila igre i pristojnog ponašanja)

-         pažljivo slušanje i slijeđenje upute (npr. način kako će pospremiti svoje stvari u ormar).

Veselimo se našem susretu i druženju!

Vaše učiteljice: Nataša Đuričić, Julijana Kolundžić, Emica Pišonić


Osnovna škola "Dr. Stjepan Ilijašević" Oriovac