Datum objave: 9. 12. 2025.

ŠKOLSKI MEDNI DAN

9.12.2025

U sklopu provedbe programa Školski medni dan s hrvatskih pčelinjaka, učenici prvog razreda sudjelovali su u nizu edukativnih i interaktivnih aktivnosti usmjerenih na upoznavanje važnosti pčelarstva i ulogu pčela u očuvanju okoliša. Aktivnosti su provedene uz pomoć edukativne brošure i prezentacije prilagođene njihovoj dobi.

Učenici su tijekom edukativne prezentacije upoznali:

  • osnovne informacije o životu pčela i njihovoj ulozi u prirodi
  • način nastanka meda i njegovu važnost za prehranu
  • ulogu pčelara i važnost očuvanja pčelinjih zajednica

Prezentacija je bila vizualno prilagođena djeci prvog razreda, uz jednostavne prikaze, ilustracije i primjere iz svakodnevnog života. Učenici su aktivno sudjelovali postavljajući pitanja, iznosili svoja iskustva te sudjelovali u razgovoru o važnosti pčela za oprašivanje biljaka i očuvanje prirodne ravnoteže.

Nakon edukativnog dijela održana je radionica tijekom koje su učenici:

  • izrađivali crteže pčela i košnica
  • bojali radne listiće povezane s temom
  • zajedno raspravljali o tome kako mogu doprinijeti očuvanju prirode i zaštiti pčela

Aktivnosti su potaknule znatiželju i razvile pozitivan odnos prema prirodi i pčelama. Učenici su pokazali velik interes i odgovornost te su s oduševljenjem prihvatili program. Na kraju aktivnosti djeci je podijeljen med iz hrvatskih pčelinjaka, čime je zaokruženo njihovo iskustvo i dodatno naglašena važnost konzumiranja domaćih proizvoda

Pročitajte još

ADVENTSKE PRIREDBE I DOČEK SVETOG NIKOLE

ADVENTSKE PRIREDBE I DOČEK SVETOG NIKOLE

Uoči božićnih blagdana, u našim školama (Područnoj školi Brodski Stupnik, matičnoj školi u Oriovcu te Područnoj školi Slavonski Kobaš) proslavili smo blagdan svetog Nikole i održali svečane adventske priredbe ispunjene pjesmom, igrokazima te...

VEČER MATEMATIKE 2025.

VEČER MATEMATIKE 2025.

Večer matematike je skup interaktivnih radionica koje potiču izgradnju pozitivnog stava učenika prema matematici. Kroz igru se lakše uči, igra u učenicima pobuđuje osjećaj zadovoljstva i uspjeha i potiče na učenje čak i najtežih matematičkih...

Skip to content