preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Prijava u obliku:
ime.prezime
zaporka (password)


 
 
 
 
Vijesti

Projekt "Pazi, igra kreće"

Provedba Play Attention programa započela je s ciljem poboljšanja vještina pažnje i koncentracije kod učenika. Program je osmišljen tako da pomaže učenicima u razvijanju boljih vještina slušanja, lakšeg započinjanja zadataka, samostalnog započinjanja domaće zadaće te bolje organiziranosti. Očekivani prvi rezultati pojavljuju se nakon otprilike 20 tretmana, a jednom usavršene vještine ostaju dugoročno korisne jer ih učenici svakodnevno koriste.

U prvom razdoblju projekta, psihologinja i pedagoginja škole identificirale su učenike koji bi imali koristi od Play Attention tretmana. U projekt je uključeno šest učenika s kojima se kontinuirano provodio program i pratio napredak. Nastavnici, zbog svoje ključne uloge i vremena provedenog s učenicima, procijenili su koja djeca bi imala koristi od programa na temelju njihovog ponašanja u školi, reakcija na zadatke koji zahtijevaju pažnju i koncentraciju.


Školska psihologinja napravila je detaljniju procjenu koristeći Skalu hiperaktivnost – impulzivnost – pažnja (HIP) autorice Anite Vulić-Prtorić. Nakon sekundarne selekcije, psihologinja i pedagoginja obavile su informativne razgovore s djecom i njihovim roditeljima. Tijekom tih razgovora roditelji su informirani o metodama rada, aktivnostima i benefitima tretmana. Nakon što su roditelji dali svoje suglasnosti, planirani su tretmani. Tretmani su započeli u dogovorenom rasporedu, odvijajući se u pravilu jednom tjedno, ovisno o potrebama i obavezama djece. Ciljane aktivnosti i igre prilagođene su svakom djetetu kako bi se poboljšale specifične vještine u kojima dijete pokazuje određene teškoće. Tijekom provedbe tretmana, napredak svakog učenika redovito se pratio i bilježio. Psihologinja i pedagoginja, zajedno s razrednim vijećem pojedinog učenika, zajednički su evaluirale promjene u ponašanju, reakcijama na zadatke, organizaciji rada i samostalnosti učenika. Povratne informacije također su se redovito dijelile s roditeljima kako bi bili informirani o napretku njihove djece. Prema izjavama predmetnih nastavnika i roditelja, provedbom Play Attention programa postignut je pozitivan napredak kod učenika u razvoju vještina pažnje i koncentracije. Redovito praćenje i prilagodbe programa prema potrebama učenika pokazale su se ključnima u ostvarivanju ciljeva programa. Daljnje aktivnosti usmjerit će se na održavanje postignutih vještina i njihovu primjenu u svakodnevnom životu učenika.

Školska psihologinja napravila je detaljniju procjenu koristeći Skalu hiperaktivnost – impulzivnost – pažnja (HIP) autorice Anite Vulić-Prtorić. Nakon sekundarne selekcije, psihologinja i pedagoginja obavile su informativne razgovore s djecom i njihovim roditeljima. Tijekom tih razgovora roditelji su informirani o metodama rada, aktivnostima i benefitima tretmana. Nakon što su roditelji dali svoje suglasnosti, planirani su tretmani. Tretmani su započeli u dogovorenom rasporedu, odvijajući se u pravilu jednom tjedno, ovisno o potrebama i obavezama djece. Ciljane aktivnosti i igre prilagođene su svakom djetetu kako bi se poboljšale specifične vještine u kojima dijete pokazuje određene teškoće. Tijekom provedbe tretmana, napredak svakog učenika redovito se pratio i bilježio. Psihologinja i pedagoginja, zajedno s razrednim vijećem pojedinog učenika, zajednički su evaluirale promjene u ponašanju, reakcijama na zadatke, organizaciji rada i samostalnosti učenika. Povratne informacije također su se redovito dijelile s roditeljima kako bi bili informirani o napretku njihove djece. Prema izjavama predmetnih nastavnika i roditelja, provedbom Play Attention programa postignut je pozitivan napredak kod učenika u razvoju vještina pažnje i koncentracije. Redovito praćenje i prilagodbe programa prema potrebama učenika pokazale su se ključnima u ostvarivanju ciljeva programa. Daljnje aktivnosti usmjerit će se na održavanje postignutih vještina i njihovu primjenu u svakodnevnom životu učenika.

tekst i fotografija: Ana Helena Papak, školska psihologinja

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Luka Piletić   datum: 25. 6. 2024.

Tražilica

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Oglasna ploča

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

 

Korisni linkovi
Edukacija

Zabava
 • YouTube
 • Internet TV
 • Facebook

Ostali linkovi





preskoči na navigaciju