Sudjelovanje u forumu jako je jednostavno i ne zahtijeva neko veliko predznanje. Sastoji se od svega nekoliko koraka:
- Prvo se mora ulogirati na stranicu
- Pristupite forumu klikom na link Forum te kliknite na temu koju želite
- Klikom na dugme ODGOVORI otvara se prozor u koji ćete unijeti vaš komentar, pitanje ili drugim riječima započinjete raspravu na određenu temu
- Klikom na dugme OTKAŽI možete u svakom trenutku odustati od objavljivanja svoga komentara
- Svoj komentar možete uvijek ispraviti, nadopuniti ili obrisati
To su neki od osnovnih koraka kako sudjelovati na forumu.
Ako želite otvoriti novu temu, jednostavno ćete kliknuti na dugme NOVA TEMA koje se nalazi ispod svih trenutnih tema. Važno je naglasiti da se ne otvara tema za svako Vaše pitanje jer bi se time bespotrebno zakrčio forum.
Očekujem Vaše teme, komentare i prijedloge.
Odgovorio:
Željko Aladrović , dana: 28.06.2007.
Slabu posjećenost školskim stranicama, tj. slabiji interes kod učenika još uvijek pripisujem početku školske godine. Nadam se da će naše školske stranice već do kraja ovog polugodišta doživjeti svoj uspon. Naravno bez vaše suradnje i pomoći to će se teško ostvariti.
Odgovorio:
Željko Aladrović , dana: 25.02.2008.
Za pristup elektroničkoj pošti u sustavu HUSO za korisničko ime (username) upisuje se Vaš "identifikator korisnika", a za lozinku (password) se upisuje Vaša "lozinka". Oba podatka su ispisana na obrascu "Podaci o elektroničkom identitetu u sustavu HUSO" kojeg administrator imenika u školi izdaje korisniku prilikom otvaranja (kreiranja) elektroničkog identiteta u sustavu HUSO.
Ukoliko još niste dobili podatke, administrator imenika može dodijeliti nove podatke. Popis administratora imenika pronađite na adresi skole.carnet.hr.
Isto korisničko ime (username) i lozinka (password) se koristi u e-mail klijentu (Outlook, Outlook Express, Mozilla Thunderbird, Eudora, ...) i webmail sučelju za korisnike sustava HUSO (iPernica).
Naziv poslužitelja dolazne pošte (Incoming mail server, POP3) je:
pop3.skole.hr
Detaljnije upute možete naći u "Priručniku za korisnike CARNetovog Webmail sustava za škole".
Odgovorio:
Željko Aladrović , dana: 01.11.2007.
Ukoliko je Vaš korisnički račun u kategoriji administratora u sustavu HUSOŠ (AI – administrator imenika ili AR – administrator resursa ili AS – administrator škole), za slanje elektroničke pošte preko poslužitelja smtp.skole.hr potrebno je koristiti TLS/SSL (Transport Layer Security / Secure Socket Layer). Kako je potrebno podesiti mail klijente (MS Outlook, MS Outlook Express, Mozilla Thunderbird) za slanje elektroničke pošte pogledajte u nastavku.
NAPOMENA: Iz sigurnosnih razloga i ostali korisnici (koji nisu AI ili AR ili AS) mogu uključiti opcije za TLS/SSL komunikaciju mail klijenta sa poslužiteljem smtp.skole.hr.
MS Outlook (Tools -> E-mail Accounts -> View or change existing e-mail accounts -> Change… -> More Settings -> Advanced)
MS Outlook Express (Tools -> Account… -> Mail -> Properties -> Advanced)
Mozilla Thunderbird (Tools -> Account Settings -> Outgoing Server SMTP -> Edit)
Na žalost već duže vrijeme postoje određeni problemi vezano uz rad outgoing mail servera smtp.skole.hr što je rezultiralo pojavom greške prilikom slanja elektroničke pošte. Sve što trebate napraviti je spomenuti izlazni server za e-poštu zamijeniti sljedećim mail.cmu.carnet.hr. Ako to ispravno učinite, Vaši bi problemi trebali nestati.
Odgovorio:
Željko Aladrović , dana: 25.11.2007.