Zaštita osobnih podataka - Učimo kroz zabavu!
Škola brine o našoj sigurnosti na internetu! Učimo kako sačuvati svoje osobne podatke dok istražujemo online svijet. U drugom razredu, na nastavi informatike, učitelj Ivan Pehar podučavao nas je o važnosti čuvanja naših osobnih podataka dok istražujemo online svijet. Za nas je to bilo važno i zanimljivo iskustvo!
Učili smo kroz igru koristeći online alate za izradu avatara. Uz pomoć učitelja Ivana, shvatili smo kako biti sigurni na internetu i zaštititi svoje podatke. Svi smo radili na svojim avatarima, istražujući i učeći o važnosti privatnosti.
Nastava informatike bila je posebna prilika za nas da razumijemo kako ostati zaštićeni dok koristimo internet. Zajedno smo učili o tome kako se sigurno kretati online svijetom. Radujemo se budućim aktivnostima i učenju novih stvari
:: opširnije ::Digitalni tragovi - odgovorno i sigurno ponašanje i komunikacija na Internetu
Na današnjem satu informatike u četvrtom razredu naučili smo sve o Digitalnima tragovima - odgovorno i sigurno ponašanje, komunikacija na Internetu. Saznali smo što čini digitalni ugled, kako se odgovorno ponašati, što je pametno objavljivati a što nije dobro stavljati na mrežu. Razgovarali smo i donosili zaključke o raznim izazovima interneta danas, kao što su razni izazovi na društvenim mrežama i aplikacijama za mlade. Nije danas lako biti u svijetu Vibera, TikTok, Snapchata i drugih online mjesta.
Izradili smo naš okvir BE SMART ONLINE i zabilježili ovaj sat digitalno.
Kroz nastavu informatike u nižim razredima kao izbornog predmeta djeca savladavaju vještine korištenja IKT-a u cilju usvajanja novih znanja u svim nastavnim predmetima pomoću modernih tehnologija.
Kurikulum predmeta Informatika organiziran je kroz četiri domene (područja) koje se međusobno isprepliću. To su: ● Informacije i digitalna tehnologija ● Računalno razmišljanje i programiranje ● Digitalna pismenost i komunikacija ● e-Društvo.
Razvijamo vještine i znanja iz područja: Osnova računala i komunikacije, Rješavanja problema, Stvaranja digitalnih sadržaja, Korištenja Interneta i razumijevanja mreža.
U nastavi informatike koristimo online digitalne sadržaje uz naše udžbenike na ovim poveznicama:
Mišolovka 1 2020 (udzbenik.hr) - digitalni udžbenik
MIŠOLOVKA 1 (udzbenik.hr) - dodatni digitalni sadržaji
Mišolovka 2 2020 (udzbenik.hr) - digitalni udžbenik
MIŠolovka 2 (udzbenik.hr) - dodatni digitalni sadržaji
Mišolovka 3 2020 (udzbenik.hr) - digitalni udžbenik
MIŠolovka 3 (udzbenik.hr) - dodatni digitalni sadržaji
Mišolovka 4 2020 (udzbenik.hr) - digitalni udžbenik
MIŠolovka 4 (udzbenik.hr) - dodatni digitalni sadržaji
Kroz planiranu nastavu informatike sudjelujemo u raznim projektima kroz godinu kao što su:
SAT KODIRANJA
Sat kodiranja započeo je kao jednosatni uvod u računalnu znanost, osmišljen kako bi demistificirao "kôd", pokazao da svatko može naučiti osnove i proširio sudjelovanje na polju računalnih znanosti. Otada je postalo svjetski pokušaj proslave informatike, počevši od jednosatnih kodiranja, ali proširivši se na sve vrste napora u zajednici.
DABAR
Dabar (Bebras) je međunarodna inicijativa koja promiče informatiku i računalno razmišljanje među učiteljima, nastavnicima i učenicima, ali i u široj javnosti. Dabar je osmišljen kako bi se svoj djeci omogućilo jednostavno sudjelovanje kroz online natjecanje, koje se sastoji od niza izazovnih zadataka koje su napisali stručnjaci iz pedesetak zemalja. Iako se rješavanje zadataka temelji na informatici, možete ih rješavati i bez informatičkog predznanja. Organizator natjecanja za Hrvatsku je udruga Suradnici u učenju uz podršku Hrvatskog saveza informatičara, Visokog učilišta Algebra i CARNET-a.
Natjecanje podržava Ministarstvo znanosti i obrazovanja.
Ivan Pehar, dipl učitelj RN i informatike
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |